Created by potrace 1.14, written by Peter Selinger 2001-2017

Werken bij Arrows ICT

1e lijns Support medewerker

Hey 1e lijns Support medewerker! Tof dat je interesse hebt om eventueel bij ons te komen werken.

Omdat je waarschijnlijk al plat wordt gegooid en er genoeg keuze voor je is, zullen we je niet het standaardverhaal voorschotelen. Wij geven je graag alle informatie die je nodig hebt om te kunnen bepalen of jij jezelf bij ons ziet werken.

Wij houden van automatisering

Wij maken graag dingen slimmer en vooral gemakkelijker. Niet alleen voor onze klanten, ook voor onszelf. Wedden dat je dit vet vindt!

  • Geautomatiseerde changemanagement: Alles wordt bijgehouden, je weet precies wat er gebeurd is, door wie en wanneer.
  • Geautomatiseerde documentatie: Natuurlijk is niet alles geautomatiseerd maar waar dit kan is het geautomatiseerd, uiteraard werkt alle door ons gebruikte software op basis van API’s met elkaar samen.
  • Geautomatiseerde back-up controle: Handmatig back-ups controleren is saai toch? Geen stress, ook dit is helemaal onder controle.
  • We werken met Autotask: Ken je dit nog niet? Dan laten we het graag zien! We denken daarnaast ook dat het echt super strak is ingeregeld, we werken al jarenlang samen met echte Autotask experts om het voor jullie nog beter te maken.
  • Geïntegreerde monitoring: Je neemt systemen direct vanuit een melding over en alle historie, documentatie en wachtwoorden zijn met een druk op de knop te raadplegen.
  • Niet werken vanuit je mail: Alles staat dus in Autotask en wordt daar ook gepland. Je mail hoef je in principe niet te gebruiken en bij te houden. We communiceren verder intern via Teams.

Ben jij benieuwd met welke tools wij werken? Luc laat jou dit met alle plezier zien!

Wat bieden wij je?

  • 100% vrijheid. We zijn wel een servicebedrijf dus onze klanten moeten geholpen worden tijdens hun openingstijden. Maar hoe je voor de rest je werk en dag regelt is helemaal aan jou, als het werk maar gedaan wordt, goed en doordacht.
  • Jij bent de baas. Ik verwacht verantwoordelijkheidsgevoel en dat je elke dag probeert nog beter te zijn.
  • Overuren hoeft niet. Daarmee bedoel ik: Je moet je werk af hebben en klanten moeten blij zijn, overuren is niet de norm, maar resultaat opleveren. Natuurlijk is het soms druk en hoop ik wel dat je dan even dat stapje meer wilt doen.
  • Mooi kantoor: We zitten in een voormalig advocatenkantoor, check onze website eens.
  • Leaseauto: Je mag een mooie leaseauto uitzoeken, sommige rijden een station wagon en andere weer een elektrische. Jij mag kiezen, wel een neutrale kleur.
  • Thuis werken: We faciliteren iedereen in een volledige thuiswerkplek, laptop, telefoon abonnement, enzovoort. zodat je in goed overleg één of meerdere dagen vanuit je thuis kantoor werkt als je dit wil.
  • Continue ontwikkeling. Wil jij graag doorgroeien, jezelf blijven ontwikkelen en nieuwe dingen leren? Wij stimuleren het volgen van trainingen en opleidingen, al vanaf het eerste moment dat je bij ons aan de slag bent.

Wat doe je bij ons als 1e lijns Support medewerker?

Als 1e lijns Support / Helpdesk medewerker hou je ervan om heel veel verschillende dingen op een dag te doen. Als eerste aanspreekpunt voor onze klanten pak jij tickets op en sta je klanten telefonisch te woord. Onze Support coördinator zorgt voor een goede planning, zodat jij lekker je werk kunt doen, zonder dat er chaos ontstaat.

Je helpt zowel grote internationale beursgenoteerde bedrijven als het kleine winkeltje op de hoek, hierdoor zul je merken dat elk vraagstuk anders is en vraagt om een andere oplossing. Onze andere 1e lijns support collega’s geven aan dat enorm leuk te vinden, dat geen dag hetzelfde is en dat ze steeds nieuwe dingen kunnen uitzoeken.

En kom jij er als 1e lijns Support medewerker niet uit? Dan escaleer je het ticket naar de 2e lijns Support medewerkers, zodat zij het issue uit kunnen zoeken. Zij zullen daarna de oplossing aan jou terugkoppelen, waardoor jij continu kunt blijven leren.

We geloven in de producten en diensten van Microsoft en zijn hier dus druk mee bezig. Mocht jij aanvullende cursussen willen volgen dan is dat altijd mogelijk! Hiervoor krijg je gewoon een aantal opleidingsdagen per jaar.

Bij wie en waar kom je terecht?

Mijn naam is Luc Pijls, ik heb 18 jaar geleden Arrows ICT Solutions opgericht. Natuurlijk hoort bij ondernemen het verkopen van onze dienstverlening en het praten met klanten maar ik ben vooral een echte techneut.

We zijn een kleine club met grote ambities, maar omdat praatjes geen gaatjes vullen:

  • We zijn driedubbel gecertificeerd, de ISO 27001, ISO 9001 en NEN 7510.
  • We zijn Microsoft Solutions Partner voor Modern Work, we geloven in de oplossingen van Microsoft, zetten dit in breed in bij onze klant en investeren in deze kennis bij onze mensen.
  • Al onze klanten worden geholpen volgens ons (All-Inclusive) Managed Services Model
  • Er zijn geen creatieve constructies met onze klanten, elke klant helpen we 100% en je mag ze net zoveel en lang helpen als nodig is. Ze krijgen er nooit een extra factuur voor.
  • We automatiseren zaken die vaker dan twee keer gedaan moeten worden, ik heb liever dat je een week lang werkt aan één procent optimaliseren dan dat je een uur rond moet klikken.
  • Geen uurtje-factuurtje klanten, je mag er dus alles aan doen om klanten blij te maken en dingen nog beter te maken zonder dat er mensen klagen over uren. Als het iets beter maakt mag je het doen.

Spreekt je dit aan?

Dan wil ik graag kennis met je maken! Stuur me dan jouw CV en motivatie per mail op vacature@arrowsict.nl en dan spreken we elkaar snel onder het genot van een "bakkie".

Terug naar vacatures

Wat bieden wij?

Herten / Roermond


32 / 40


2750 / 3750


Passie voor het vak


Interesse of vragen?

Wil je meer weten of direct solliciteren? Dat kan!

Terug naar vacatures

Ik ben via via bij Arrows terechtgekomen. Zonder afgeronde opleiding mocht ik starten en kreeg ik alle kansen om mezelf te ontwikkelen. Daar ben ik heel erg blij mee.

Jordy

Support engineer

Binnen de organisatie word je echt gehoord en gezien. En je hoeft je niet te schamen als je iets niet weet. Want niemand weet alles, en samen komen we er toch wel uit.

Max

Beheer coördinator

Bij Arrows is changemanagement en de back-up controles geautomatiseerd. Hierdoor hoef ik dus niet steeds te achterhalen wie wat wanneer gedaan heeft. Dat is goed geregeld en dat vind ik erg prettig.

Stijn

Support coördinator

We werken voor heel veel verschillende klanten, hierdoor heb ik te maken met veel verschillende IT-omgevingen en verschillende softwarepakketten. De variatie die dit met zich meebrengt vind ik erg leuk.

Tof

Support engineer