Stagiair
Hey student! Tof dat je interesse hebt om eventueel bij ons stage te komen lopen.
We weten zelf uit ervaring dat de ene stageplek de andere niet is. En dat jij graag een plek vindt waar je veel kunt leren, maar niet als volwaardig medewerker of chauffeur ingezet wordt. Neem onderstaande informatie eens door en bedenk je of dit iets voor jou is.
Wat bieden wij je?
- Veel vrijheid. We vinden het leuk om onze klanten te helpen en laten jou graag overal bij meekijken. Maar wij houden ook van eigen initiatief en bieden je de vrijheid om aan te geven wat jij leuk vindt om te doen. Wij doen dan ons best om jou hier klussen voor aan te bieden.
- Echt onderdeel van het team. Wij vinden continue ontwikkeling leuk en leren nog dagelijks. Jij bent als stagiair echt onderdeel van ons team, dus doen wij er alles aan om jou ook elke dag weer iets te laten leren.
- Wij houden van nieuwsgierige stagiaires! Daarmee bedoelen we: elke student die iets wil leren is welkom bij ons. Je weet waarschijnlijk wel of jij tot het type behoort dat het allemaal wel prima vindt of het type dat écht vooruit wil, vragen stelt om te leren en ervoor gaat. Behoor jij tot het laatste type? Dan ben je van harte welkom!
- Stagevergoeding: Wij betalen jou graag een goede stagevergoeding. Alles is al duur genoeg, dus we vinden het niet meer dan logisch dat we jou een vergoeding geven voor jouw inspanning. En de lunch, die verzorgen wij ook, dat scheelt weer boterhammen smeren in de ochtend.
- Goede begeleiding: Je krijgt een eigen intern stagebegeleider toegewezen die geregeld de status van je stage doorneemt en bespreekt of je nog aan de vereisten van school voldoet. En heb je vragen of loop je vast, dan kun je je altijd melden bij deze begeleider.
- Niet alles mag: Ja, wij hebben duidelijke regels voor onze medewerkers vastgelegd in ons personeelshandboek. Zo zijn ongewenste omgangsvormen, discriminatie of iets in die richting absoluut ongewenst en leiden tot directe schorsing of ontslag. Hiermee beschermen jou en elkaar, dat vinden wij ontzettend belangrijk.
Wij houden van automatisering
Wij maken graag dingen slimmer en vooral gemakkelijker. Niet alleen voor onze klanten, ook voor onszelf. Wedden dat je dit vet vindt!
- Geautomatiseerde changemanagement: Alles wordt bijgehouden, je weet precies wat er gebeurd is, door wie en wanneer.
- Geautomatiseerde documentatie: Natuurlijk is niet alles geautomatiseerd maar waar dit kan is het geautomatiseerd, uiteraard werkt alle door ons gebruikte software op basis van API’s met elkaar samen.
- Geautomatiseerde back-up controle: Handmatig back-ups controleren is saai toch? Geen stress, ook dit is helemaal onder controle.
- We werken met Autotask: Ken je dit nog niet? Dan laten we het graag zien! We denken daarnaast ook dat het echt super strak is ingeregeld, we werken al jarenlang samen met echte Autotask experts om het voor jullie nog beter te maken.
- Geïntegreerde monitoring: Je neemt systemen direct vanuit een melding over en alle historie, documentatie en wachtwoorden zijn met een druk op de knop te raadplegen.
- Niet werken vanuit je mail: Alles staat dus in Autotask en wordt daar ook gepland. Je mail hoef je in principe niet te gebruiken en bij te houden. We communiceren verder intern via Teams.
Ben jij benieuwd met welke tools wij werken? Luc laat jou dit met alle plezier zien!
Wat doe je bij ons als stagiair?
Als stagiair werk je mee in de organisatie. Ben je MBO stagiair, dan zul je aansluiten bij onze Support afdeling en ondersteunend werken aan de Beheer afdeling. Ben je HBO stagiair? Dan zul je ook meedraaien op de Support afdeling, maar uiteraard ook bij Beheer en Projecten.
Jouw stageopdracht is leidend voor jouw werk, alles wat daarnaast mogelijk is, is gericht op jou verder laten leren en ontwikkelen. Wij werken voor veel verschillende klanten, van grote beursgenoteerde bedrijven tot de kleine winkel op de hoek. Dit maakt dat je veel verschillende omgevingen ziet en hier veel van kunt leren. Dat helpt jou weer verder in de toekomst!
We vinden het belangrijk om als team goed samen te werken. Je zult dan ook merken dat de sfeer gemoedelijk en goed is. We zeggen waar het op staat en draaien en niet omheen, zo leer je het beste van je fouten. Daarbij vinden we ieders inbreng van belang, dus ook jouw ideeën nemen wij serieus!
Wij vinden het belangrijk dat al onze collega’s ontzettend gemotiveerd zijn en graag een stapje extra willen zetten wanneer dit nodig is, om klanten écht goed te helpen. “Wij willen goed helpen” is dan ook de slogan die ons siert en wij trots op zijn. We ontvangen graag stagiaires die zich hierin kunnen vinden.
Bij wie en waar kom je terecht?
Mijn naam is Luc Pijls, ik heb 18 jaar geleden Arrows ICT Solutions opgericht. Natuurlijk hoort bij ondernemen het verkopen van onze dienstverlening en het praten met klanten maar ik ben vooral een echte techneut.
We zijn een kleine club met grote ambities, maar omdat praatjes geen gaatjes vullen:
- We zijn driedubbel gecertificeerd, de ISO 27001, ISO 9001 en NEN 7510.
- We zijn Microsoft Solutions Partner voor Modern Work, we geloven in de oplossingen van Microsoft, zetten dit in breed in bij onze klant en investeren in deze kennis bij onze mensen.
- Al onze klanten worden geholpen volgens ons (All-Inclusive) Managed Services Model
- Er zijn geen creatieve constructies met onze klanten, elke klant helpen we 100% en je mag ze net zoveel en lang helpen als nodig is. Ze krijgen er nooit een extra factuur voor.
- We automatiseren zaken die vaker dan twee keer gedaan moeten worden, ik heb liever dat je een week lang werkt aan één procent optimaliseren dan dat je een uur rond moet klikken.
- Geen uurtje-factuurtje klanten, je mag er dus alles aan doen om klanten blij te maken en dingen nog beter te maken zonder dat er mensen klagen over uren. Als het iets beter maakt mag je het doen.
Spreekt je dit aan?
Dan wil ik graag kennis met je maken! Stuur me dan jouw CV en motivatie per mail op vacature@arrowsict.nl en dan spreken we elkaar snel onder het genot van een "bakkie".
Terug naar vacatures