Support engineer
Hey Support engineer! Tof dat je interesse hebt om eventueel bij ons te komen werken.
Omdat je waarschijnlijk al plat wordt gegooid en er genoeg keuze voor je is, zullen we je niet het standaardverhaal voorschotelen, maar je informatie geven zodat jij kunt kiezen of we jouw nieuwe werkgever mogen zijn.
Wat kun je bij ons verwachten?
- 100% vrijheid. We zijn wel een servicebedrijf dus onze klanten moeten geholpen worden tijdens hun openingstijden. Maar hoe je voor de rest je werk en dag regelt is helemaal aan jou, als het werk maar gedaan wordt, goed en doordacht.
- Jij bent de baas. Ik verwacht verantwoordelijkheidsgevoel en dat je elke dag probeert nog beter te zijn.
- Overuren hoeft niet. Daarmee bedoel ik: Je moet je werk af hebben en klanten moeten blij zijn, overuren is niet de norm, maar resultaat opleveren. Natuurlijk is het soms druk en hoop ik wel dat je dan even dat stapje meer wilt doen.
- Mooi kantoor: We zitten in een voormalig advocatenkantoor, check onze website eens.
- Leaseauto: Je mag een mooie leaseauto uitzoeken, sommige rijden een station wagon en andere weer een elektrische. Jij mag kiezen, wel een neutrale kleur.
- Thuis werken: We faciliteren iedereen in een volledige thuiswerkplek, laptop, telefoon abonnement, enzovoort. zodat je in goed overleg één of meerdere dagen vanuit je thuis kantoor werkt als je dit wil.
- Continue ontwikkeling. Wil jij graag doorgroeien, jezelf blijven ontwikkelen en nieuwe dingen leren? Wij stimuleren het volgen van trainingen en opleidingen, al vanaf het eerste moment dat je bij ons aan de slag bent.
Dikke automatisering
Wij houden van automatisering, zaken slimmer en vooral gemakkelijker maken. Niet alleen voor onze klanten, ook voor onszelf doen we dat. Wedden dat je dit vet vindt!
- Geautomatiseerde changemanagement: Alles wordt bijgehouden, je weet precies wat er gebeurd is, door wie en wanneer.
- Geautomatiseerde documentatie: Natuurlijk is niet alles geautomatiseerd maar waar dit kan is het geautomatiseerd, uiteraard werkt alle door ons gebruikte software op basis van API’s met elkaar samen.
- Geautomatiseerde back-up controle: Handmatig back-ups controleren is saai toch? Geen stress, ook dit is helemaal onder controle.
- We werken met Autotask: Ken je dit nog niet? Dan laten we het graag zien! We denken daarnaast ook dat het echt super strak is ingeregeld, we werken al jarenlang samen met echte Autotask experts om het voor jullie nog beter te maken.
- Geïntegreerde monitoring: Je neemt systemen direct vanuit een melding over en alle historie, documentatie en wachtwoorden zijn met een druk op de knop te raadplegen.
- Niet werken vanuit je mail: Alles staat dus in Autotask en wordt daar ook gepland. Je mail hoef je in principe niet te gebruiken en bij te houden. We communiceren verder intern via Teams.
Ben jij benieuwd met welke tools wij werken? Luc laat jou dit met alle plezier zien!
Wat doe je bij ons als Support engineer?
Als Support engineer ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Via ons ticketsysteem en telefonisch komen ondersteuningsverzoeken binnen van ontzettend veel verschillende klanten. De Support coördinator zorgt voor een goede planning, zodat jij lekker je werk kunt doen, zonder dat er chaos ontstaat.
Ons klantenbestand is divers; van grote internationale beursgenoteerde bedrijven tot het kleine winkeltje op de hoek, dat zorgt ervoor dat elk vraagstuk anders is. Onze support collega’s geven aan dat juist enorm leuk te vinden, dat geen dag hetzelfde is en dat ze steeds nieuwe dingen kunnen uitzoeken.
Als jij er blij van wordt om verschillende omgevingen te leren kennen en elke klant zo goed en snel mogelijk te helpen, dan ben jij de extra collega die wij zoeken. En kom jij er als Support engineer niet uit? Dan escaleer je het ticket naar de Beheer engineers, zodat zij het issue uit kunnen zoeken en aan jou terug kunnen koppelen wat ze gedaan hebben. Op die manier zorgen wij dat jij ook continu kunt blijven leren.
We geloven in de producten en diensten van Microsoft en zijn hier dus druk mee bezig. Mocht jij aanvullende cursussen willen volgen dan is dat altijd mogelijk! Hiervoor krijg je gewoon een aantal opleidingsdagen per jaar.
Wij vinden het belangrijk dat al onze collega’s ontzettend gemotiveerd zijn en graag een stapje extra willen zetten wanneer dit nodig is, om klanten écht goed te helpen. “Wij willen goed helpen” is dan ook de slogan die ons siert en wij trots op zijn.
Bij wie en waar kom je terecht?
Mijn naam is Luc Pijls, ik heb 18 jaar geleden Arrows ICT Solutions opgericht. Natuurlijk hoort bij ondernemen het verkopen van onze dienstverlening en het praten met klanten maar ik ben vooral een echte techneut.
We zijn een kleine club met grote ambities, maar omdat praatjes geen gaatjes vullen:
- We zijn driedubbel gecertificeerd, de ISO 27001, ISO 9001 en NEN 7510.
- We zijn Microsoft Solutions Partner voor Modern Work, we geloven in de oplossingen van Microsoft, zetten dit in breed in bij onze klant en investeren in deze kennis bij onze mensen.
- Al onze klanten worden geholpen volgens ons (All-Inclusive) Managed Services Model
- Er zijn geen creatieve constructies met onze klanten, elke klant helpen we 100% en je mag ze net zoveel en lang helpen als nodig is. Ze krijgen er nooit een extra factuur voor.
- We automatiseren zaken die vaker dan twee keer gedaan moeten worden, ik heb liever dat je een week lang werkt aan één procent optimaliseren dan dat je een uur rond moet klikken.
- Geen uurtje-factuurtje klanten, je mag er dus alles aan doen om klanten blij te maken en dingen nog beter te maken zonder dat er mensen klagen over uren. Als het iets beter maakt mag je het doen.
Spreekt je dit aan?
Dan wil ik graag kennis met je maken! Stuur me dan jouw CV en motivatie per mail op vacature@arrowsict.nl en dan spreken we elkaar snel onder het genot van een "bakkie".
Terug naar vacatures